יום חמישי, 30 באפריל 2009

מי אני?



שלום לכולם.
שמי איריס ורשבצי'ק.
אני בת 42 ועוסקת באומנות לכל צורותיה.
את הבלוג המקסים הזה יצרה לי חברה טובה ומאוד יקרה ,
שרבים מכם שנכנסים לבלוגים בתחום האומנות מכירים אותה וודאי.- ענת בנטוב.
אנחנו חברות המון זמן ואת השראתי לבלוג זה לקחתי הרבה ממנה.
אשמח להציג בפניכם את העבודות והיצירות שאני עוסקת בהן.
ואשמח שתגיבו עליהן בכל עת שתחפצו.
מקצועי זה 20 שנה הוא בעצם מתחום האמנות גם כן.
אני מעצבת פנים ומעצבת מטבחים בחברה מוכרת בתחום.
אז מאחלת לכולנו צפיה מהנה בבלוג ואשמח לתגובות בכל תחום
שלכם
איריס ורשבצ'יק

4 תגובות:

  1. יוווו הנה כל המהממות ביחד!!!!
    תתחדשי על הבלוג - העלית עבודות מקסימות שאת חלקן אפילו לא ראיתי!! אני ממש שמחה לראות לאן לקחת כל יצירה ויצירה לכיוון מיוחד משלך...

    אוהבת
    ענת

    השבמחק
  2. איריס ורשבצ'יק8 במאי 2009 בשעה 14:57

    ענתו'ש רציתי להודות לך על הפירגון.
    תודה רבה רבה. היה ממש כייף להכניס נתונים לבלוג ולראות אותם קורמים עור וגידים.
    ישבתי אתמול עד אמצע הלילה ולא הרגשתי בכלל.
    נשיקות
    איריס

    השבמחק
  3. יא מקסימות, מהממות, מדהימות!!! איך לא ראיתי את זה קודם???
    איריס יקרה, ברכות. כל הכבוד!
    מאוהבת בכן. בכולכן!!! אל תשכחו.

    השבמחק
  4. תשלמו את החובות שלכם, או שתבקשו פשיטת רגל עוד פעם ??? ארז ורשבציק נגד כונס נכסים הרשמי 2234/06 תיק פש"ר בית משפט מחוזי תל-אביב יפו

    השבמחק